نتایج کامل سوپر شوء راء 12 مارس 2012 - WWE Super Show Raw 2012.03.12 Full Results
کشتی کج
نتایج واخبار ودانلود مسابقات بروز کشتی کج
پروموی ابتدای شوء:

در ابتدا جری لاولر در رینگ دیده میشود که گفت: امشب برای اولین بار کنسرت راک و رپ را در راء خواهیم داشت. سپس وی اشاره به مشکلات و اختلافات سینا و راک کرد و در نهایت گفت: آنها، امشب فرصت این را دارند تا در قالب کلمات از خودشان دفاع نمایند. بنابراین اجازه دهید شوء را آغاز کنیم! تم سانگ جان سینا زده شد و او با کاراکتر The Doctor of Thuganomics (شخصیت رپری) خود به رینگ آمد. وی که با استایل دوران خود World Life خود (شلوارک جین، زنجیر به گردن و کلاهی کج روی سر) در رینگ حضور داشت، صحبت های خود را با مقایسه د راک با لبرون جیمز آغاز کرد. سپس به تمسخر فیلم های راک پرداخت و گفت: متن هایش را روی دستش می نویسد تا بگوید! وی با اشاره به هفته گذشته ادامه داد: مردم در شوء هفته قبل، شعار Tooth Fairy را می دادند. وی در پایان با درآوردن یک کیسه آجیل گفت: میخواهم امشب این ها را در صورت راک پخش کنم! موزیک وی زده شد و رینگ را ترک کرد. سپس ویکی گوئررو با گفتن کلمه "Excuse Me" وارد آرنا شد و در میان بووو تماشاگران، شروع به معرفی دالف زیگلر کرد.


مسابقه اول: دالف زیگلر در مقابل شیموس ....................... برنده مسابقه: شیموس
زیگلر، لگ دراپ را اجرا کرد اما شیموس به شکل عجیبی کیک اوت کرد و در برگشت بروگ کیک را اجرا کرد!


مسابقه دوم: هندیکپ مچ ......................................... برنده مسابقه: مارک هنری و دیوید اوتانگا
» ابتدا قرار بود که سانتینو مارلا و آکسانا در مقابل دیوید اوتانگا قرار بگیرند. جان لورینایتیس پیش از آغاز بازی وارد آرنا شد و به میز گزارشگران پیوست. سپس دیوید اوتانگا اعلام کرد که کاپیتان تیم لورینایتیس در رسلمنیا خواهد بود و جانی گفت: نظرم عوض شد، این بازی هندیکپ مچ است و پارتنر اوتانگا نیز مارک هنری خواهد بود! قبل از اینکه زنگ بازی به صدا دربیاید، تدی لانگ وارد آرنا شد و آکسانا را پایین کشید و به درگیری لفظی با جانی پرداخت و وی را هل داد و لورینایتیس هم به شکل خنده داری به پشت صندلی ها پرتاب شد!
مارلا آماده اجرای کبرا بود که قبل از آن هنری با اوتانگا تگ کرده بود و هنری با گرفتن دست مارلا، ورلد استرانگست اسلم را اجرا کرد.
» پس از پایان بازی، اوتانگا و هنری به مارلا حمله کردند و در ادامه کوفی کینگستون به کمک مارلا آمد که هنری خیلی سریع یک اسلم نیز روی وی اجرا کرد. سپس آرتروث به رینگ آمد که اوتانگا وی را در همان ابتدا گرفت و چندین پانچ به وی زد و در نهایت هنری یک اسپلش را اجرا کرد. در پایان، لورینایتیس وارد رینگ شد و اعلام کرد که مارک هنری یکی از اعضای تیم وی در رسلمنیا خواهد بود.

بک استیج با ایو تورس:
ایو در حال راه رفتن در بک استیج است. سپس زک رایدر به سمت او رفت و گفت: هفته پیش، وقتی مرا بوسیدی، فکر کردم که اشتباه گرفتی! ایو با نوازش دادن بازوی رایدر، گفت: من تو را بازی ندادم بلکه تو، خودت را بازی میدهی! ما باید با هم دوست باشیم، دوستانی با منافع خودشان! ایو، رایدر را به یک شام پس از پایان شوء دعوت کرد و سپس با آمدن بث فینیکس، ایو از زک خواست که آنجا را ترک کند. فینیکس با عصبانیت می گوید: چرا من در Extra نبودم در حالی که آلیشا فاکس و بلا توئیتز بودند! در پایان وی کمی سر به سر ایو گذاشت و ایو نیز آنجا را ترک کرد.


مسابقه سوم: برودس کلای در مقابل جیندر ماهال .............. برنده مسابقه: برودس کلای
شولدر بلاک، شیپلکس و در نهایت رانینگ اسپلش کافی بود که کلای در کمتر از یک دقیقه برنده شود.

پروموی شان مایلکز:
تم سانگ HBK زده شد و او با خوش حالی تماشاگران وارد رینگ شد و پس از اجرای حرکت های معمول خود در رینگ گفت: من داور بازی آندرتیکر و تریپل اچ در رسلمنیا 28 هستم. سپس وی کلیپی از هفته قبل که هانتر، او را یک بازنده خطاب کرد، پخش شد و مایکلز نیز گفت: این ظاهرا منطقی برای تریپل اچ بود که بازی در رسلمنیا را قبول کند. او میگوید که هیچ کس در لاکرروم، وی را بازنده نخواند. سپس شان گفت: آندرتیکر امشب اینجاست و از او میخواهم که به رینگ بیاید تا این مسائل را حل کنیم! پس از تاخیر چند ثانیه ای، تم سانگ آندرتیکر زده شد و ددمن وارد رینگ شد و پس از اینکه دور مایکلز چرخید، شان گفت: اگر میخواهی چیزهایی که پشت سر من است، را بگوئی، همین جا در مقابلم بگو! آندرتیکر گفت: من چیزی را میگویم که خودم بخواهم! تو بازنده ای؟ تو نتوانستی مرا ببری؟ تو نتوانستی کارت را تمام کنی؟ این ها همه چیزهایی است که تریپل اچ در موردت گفت. خودت باید در مورد تنزلت فکر کنی. سپس مایکلز گفت: تو، خودت چند بار التماس کردی که تریپل اچ بازی با تو را قبول کند! چرا؟ چون پارسال، او، تو را زد نه تو، او را و میخواهی این رسلمنیا جبران کنی! مایکلز به سمت ترک رینگ رفت که آندرتیکر، دست وی را گرفت و گفت: باخت یا برد در رسلمنیا، من آماده پذیرش هر نتیجه ای هستم. رسلمنیا در مورد سرنوشت و پایان دادن به دوران است. آن چیزی که نمی تواند اتفاق بیفتد، این است که نتیجه واقعی نباشد! اگر نتیجه واقعی نباشد، من قول میدهم که آنجا را به جهنم تبدیل کنم. مایکلز گفت: تیکر می گوید این تمام سرنوشتش است در صورتی که این مسخره است! جالب است که همان کسی که می تواند کریر آندرتیکر را تمام کند، بعدا می تواند ادعا کند که تیکر یک بازنده است!! در پایان، آندرتیکر گفت: قول میدهم که اگر تو کارت را به درستی انجام دهی، خودم، کارت را تمام کنم! تم سانگ مایکلز زده شد و او رینگ را ترک کرد. وی به رمپ رسیده که تریپل اچ وارد آرنا شد و مایکلز با نگاهی به او و سپس به آندرتیکر، آرنا را ترک کرد. سپس تریپل اچ در رمپ به آندرتیکر خیره شد و پس از زدن لبخندی، تانت معروف "ساک ایت" (DX) را اجرا کرد و با پخش موزیک وی، او آرنا را ترک کرد.


مسابقه چهارم: د میز در مقابل سی ام پانک ..................... برنده مسابقه: سی ام پانک
» در بک استیج و قبل از بازی، لورینایتیس مشخص کرده بود که دمیز در صورت پیروزی در این بازی، در رسلمنیا حاضر خواهد بود. جیمز رودی نیز به عنوان آنوسر این بازی توسط جانی اعلام شده بود.
پانک، اسکال کراشینگ را بدل کرد و با اجرای آناکاندا وایس، میز را مجبور به تپ اوت کرد تا وی در رسلمنیا غائب باشد!
» پس از پایان بازی، کریس جریکو در اسکوربورد آرنا دیده میشود که پانک را تشویق میکند و به او بابت این برد تبریک می گوید. سپس وی گفت: میخواهم حقیقت تلخی را در مورد پانک بگویم! همه می دانند که پانک یک استریت اج است ولی هیچ کس دلیلش را نمی داند! پدر پانک یک شخص الکلی بوده و در همین راه مرده است و حالا پسرش نمیخواهد به سرنوشت او دچار شود! جریکو ادامه داد: درد نوشیدن خیلی بد است و پانک درد سوزن تاتو را به آن ترجیح داده است. من میخواهم قهرمان شوم و به قهرمانی دروغین وی پایان دهم. این باعث میشود که پانک چیزی بنوشد! من از رسلمنیا با کمربند بیرون خواهم آمد و پانک هم مثل پدرش، الکلی و مست بیرون خواهد آمد. در اینجا پانک که کاملا حیرت زده شده بود، با تایتل خود به آرامی و بدون موزیک، آرنا را ترک کرد!


مسابقه پنجم: رندی اورتن در مقابل جک سواگر .................. برنده مسابقه: رندی اورتن
اورتن پس از اجرای دی دی تی خود، RKO را اجرا کرد و موفق به پین فال شد.
» پس از پایان بازی، اورتن در حال خوش حالی بود که ناگهان آتش کین در چهار گوشه رینگ زده شد و آرنا به شکل قرمز درآمد. اورتن نیز به دنبال کین بود اما کین ظاهر نشد و این بخش به پایان رسید!

کنسرت د راک:
در مین اونت شوء، تم سانگ د راک زده شد و او با یک گیتار در میان تشویق شدید تماشاگران وارد رینگ شد. رینگ کاملا آماده برای کنسرت راک بود. وی گفت: سرانجام راک به کلیولند بازگشت! او ادامه داد: سینا یک چیزی میان وانیل یخ زده و از هم وا رفته میماند! امشب نمیخواهیم دو دقیقه رپ داشته باشیم چون همه می دانند کلیولند به راک معروف است! راک شروع به خواندن آهنگ های خود کرد و اولین آن، آهنگ Jailhouse Rock از Elvis Presley بود. وی در این شعر تیکه های به شعار معروف Fruity Pebble میزند. سپس آهنگی در مورد داستان سینا با ایو خواند و گفت: سینا با ایو دیده شده و از وی بوسه گرفته در حالی که زن دارد! این باید ذهنش را تضعیف کند در حالی که زبانش را تضعیف کرده است. سپس راک سینا را یک Lady Parts معرفی کرد و سپس آبی نوشید. تماشاگران راک را برای ادامه آهنگ ها تشویق می کنند. سپس راک از جمعیت پرسید که اینجا یک مرد بالغ است که طرفدار سینا باشد؟ یک زوج را پیدا کرد و راک از تماشاگران پرسید که آهنگ بعدی را برای آنها بخوانم که همه جواب مثبت دادند! سپس آهنگ بعدی را خواند و شعرهای خود را با خواندن آهنگی در مورد مادر سینا و شوخی با وی به پایان رساند!! سپس راک، گیتارش را روی زمین گذاشت و گفت: من اینجا میخواهم با یک آهنگ، این بخش را تمام کنم. این آهنگ برای میلیون ها هوادار راک در سراسر دنیاست. راک شروع به خواندن آهنگ We Will Rock You از Queen کرد و جمعیت نیز وی را با گفتن "سینا ساکس" همراهی کردند! در پایان راک از گوشه رینگ بالا رفت و با گفتن If You Smell ... What The Rock Is Cooking و پخش سولو های گیتار، به ماندی نایت راء پایان داد!


 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 26 اسفند 1390برچسب:raw, :: 10:2 :: نويسنده : ارسلان

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کشتی کج و آدرس wwebestnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 18
بازدید کل : 34063
تعداد مطالب : 25
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
Top 100 Wrestling Sites on Top100Add.com - Add your Site, Boost Your Traffic!